konfettikrig

Hej lla glada midsommarfirare!

Kategori: Allmänt

Nu är jag hella igen efter en otroligt kulk efterfets hos Ulle. Det var inte mycket folk men ack vad kul det var. Nästan krampi magen varning. På vägen hem lyckades jag råka cykla på en snigen och då tänkte jag på vilket hävla liv sniglar lever. Fy fan! Att dö bara för att en full jävel inte ser sig för och styr undan. Så skulle inte jag vilja döi alla fall. Stackars snigel. Jag har dåligt samvete och började nästan grpta. Vi fick sprit hos Ulla . Nästan lite för mycket. Bar sänsta. Hon drack fimpgroggen och hade rätt. Bra jobbat. Men inte fick vi träffa petter. Petter ich jag vi är goda vänner...................... ni kan resten. På vägen hem lyckades jag (förutom att kör aa över en snigel) köra in i staketet och garaget. Stackars in ben. Nu ska jag titta på vfilm och fyllekäka sallad. Thilda må mobba mig för min ofeta fyllemat men jag ser fram emot den. Josfins avolkadosås gör det hela lite fetare så det väger upp. Och ryktet som går bland esteterna. DET R INTE SANT! Fuck off and dieeeeeeeeeeeeeeeee! Min tv skriker och soffan ännu mer. Dom vill ha oimig och jag vilkl ah dom. Så de så!!!!!!!!!!!!!!!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: