konfettikrig

Det droppar från mitt hår.

Kategori: Allmänt

Herregud vad jag är uppe tidigt! Eller kvart över elva är ju inte så tidigt men jag har minsann varit och jobbat på morgonkvisten! Josefin tyckte det var aldeles för tidigt så jag fick städa själv. Det var spännande. När jag lyfte upp dammsugaren kände jag att det var någon som saknades. Var är munstycket? Det låg kvar på golvet och på något vis har det gått av. Jag fick städa med helvetesmunstycket som bara sopar allt framför sig. Spännande inlägg va? Jag åker till tåget om några timmar och nu borde jag försöka packa klart.

Peace.

Kommentarer

  • jossa säger:

    OBS! nu låter det som jag är lat, men jag fick faktiskt besök tidigt av Sture och Carmen, därför kunde jag inte städa! Ville bara poängtera det så folk inte uppfattar mig som en latmask.

    2009-06-21 | 12:03:58
    Bloggadress: http://jooosefiin.blogspot.com

Kommentera inlägget här: