konfettikrig

Aj som fan.

Kategori: Allmänt

Ja. Igår tog ju Josefin studenten och allt. Nu är hon fri och antagligen bakis. Jag är bara bakis. Mitt i natten vaknade jag i vardagsrummet och märkte att alla hade åkt hem utom Kajsa. Hon sov i soffan. Vinglade, eller snarare haltade, i på rummet och stupade i sängen. AJ! I sådär en timme låg jag och vred mig av smärta. Mitt lår! Vad har hänt?! Det gjorde så fruktansvärt ont att jag aldrig har varit med om något liknande. Det går inte ens att beskriva smärtan men tänk ett blåmärke och att någon konstant trycker på det. Eller en lårkaka. Det liksom strålade ut i hela benen och jag var helt säker på att om jag somnade skulle jag vakna med ett amputerat ben på sjukhuset. Det gjorde jag inte. Jag vaknade med ett lår som fortfarande gör fruktansvärt ont men bara när man rör på det eller försöker gå eller liknande. Vad i helvete har jag gjort?

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: