konfettikrig

What to do.

Kategori: Allmänt

Hungrig som bara den. Lite sliten också. Vaknade upp i Linnéas mammas säng och hade minst tio sms och fe missade samtal. Familjen var lite oroliga och undrade var jag hade tagit vägen. På något sätt lyckades vi somna fyra stycken i en dubbelsäng. Meningen var att vi skulle titta på Family guy. Det gick inte så bra. Frågan är var festen tog vägen. Kändes mest som för- och efterfest. Men jag klagar inte. Det var kul och mysigt i alla fall. Linnéas lägenheti mitt hjärta. Inväntar att en vit buss ska komma och hämta upp mig för ett bad i en grop. Måste stänga av datorn. Lillasyster får inte se at jag har fått sitta vid den när den egentligen ska vara avstängd hela dagen.

Peace.

ps. Jag och Kajsa är bäst på att ljuga ihop livsöden för att inte åka på efterfest. ds

Kommentarer


Kommentera inlägget här: