konfettikrig

The better me.

Kategori: Allmänt

SKAPARE vad jag är trött. Kom på mig själv med att planlöst scrolla ner genom någon okänd människas blogg utan att ens ha ögonen på skärmen. När jag insåg faktumet kom jag på att det var för att slippa tänka eller göra något. Ojoj. Arbetande kvinna! Stressad är jag också. Om 40 minuter ska ja vara hos Ida för att dricka vin. Innan det måste jag duscha och fixa mat. Jag är för trött för att ens bry mig om hur stressad jag är. Från det ena till det andra. Fan vad jag älskar att märka småsmå förbättringar hos sig själv. Jag har upptäckt att sedan skolan slutade och jobbet började har jag blivit en betydligt mer social människa. Jag älskar människor! Inte för att jag hatade dem förr men nu får jag panik om jag inser att jag inte har träffat en ny människa på några dagar. Otroligt underbart. Jag har även behandlat min telefonskräck tror jag. Numera tycker jag faktiskt mycket om att prata i telefon. Så pass att jag har slagit en pling till någon vän när jag inte haft något att göra. Att ringa främlingar är inte heller ett problem längre. Fan vad jag är bra. Nej, vin va det!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: