konfettikrig

Sugrör och kroki.

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt på en sak. Varför är det godare att dricka med sugrör. Jag kan vara totalt osugen på till exempel läsk, men när jag sedan tänker att jag kan dricka det med sugrar känns det plötsligt mycket godare. I skrivande stund dricker jag fanta med sugrör.
Men till krokin då. Om jag inte missminner mig nämnde jag någon gång att jag länge har funderat på hur man hittar krokimodellerna. Denna fundering har verkligen plågat mig. Nu har jag hittat svaren. Det är inte vilka som helst kan jag säga. Förresten så heter det inte krokimodell utan konstmodell. Det finns till och med en organisation för dem. Den heter konstmodellernas yrkesorganisation. Mycket spännande att hitta där. Men jag inrtesserade mig ännu mer för en man ars yrke är just konstmodell. Han gör allt. Reklam, kroki, kroppsmålning, teater, happenings, konst och allt man kan tänka sig. Naken förstår. Han har till och med erfatenhet av att låta snoppen sticka ut genom ett hål och låta den ligga där på en rostfri hylla. Vilken man! Han är värt ett besök på hemsidan kan jag lova. Nej, det var nog allt för mig. Måste försöka återfå normal kroppstemperatur.

Peace.

Kommentarer

  • konstmodell.se säger:

    Det är bara naturligt att vara naken och trådlöst är ju modernt annars så man kan undra varför då den bara kroppen är så laddad i dessa tider och varför det blir sensationsrubriker på kvällstidningslöpen?



    Våld går tydligen an i media men nakenhet, speciellt en naken man, är upprörande och sensationellt.



    Jag jobbar som konstmodell, mestadels i Skåne, för möhippor, tjejfester, tillställningar etc. som vill teckna kroki, kroppsmåla eller ha något annat konstnärligt inslag. Var gärna nyfiken och titta in på http://konstmodell.se

    2010-03-02 | 05:32:28
    Bloggadress: http://konstmodell.se

Kommentera inlägget här: