konfettikrig

Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig.

Kategori: Allmänt

Jag är kär i textraden. Längtar efter att få viska den i någons öra. Mitt horoskop skvallrar om en kärleksfull onsdag där de små detaljerna kan spela en stor roll. Jag längtar efter så mycket. Tror jag. Ibland ser jag mig själv i känslor. Idag på bussen efter att Linnéa stigit av på fel hållplats såg jag mig i en bubbla som svävar utan att riktigt satt fast. Inte vet var den ska ta vägen. Inte vet var den ska vända sig. Vilken vind den ska följa. Jag kom aldrig fram till om det var bra eller dåligt förrän synen försvann. Man måste vara snabb att tolka bilderna. På ett ögonblick är de borta igen och man vet inte riktigt vad som rör sig i kroppen. Navid har tagit över mig hjärna och vaggar sakta mina ögon till sömns. Just nu är faktiskt Allt jag lärt mig hittills ett av favoritalbumen. Alla kategorier. Mat.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: