konfettikrig

Herrarna.

Kategori: Allmänt

Slutat tidigare igen. YES! Lyssnar öronen öva på Ulf Lundell. YES! Otroligt sliten efter den galna helgen. YES! Fått jobb på way out west. YES! Har ingenstans att bo. NOOOOOOO! Nu hoppas jag bara på att min syster också fick jobb men hon svarar inte. Vad att göra annars?
Känsla av att något saknas. Någon typ av längtan. Jag drabbas alltid av den vid dessa tillfällen. Helt plötsligt skymtas liksom en snabb lösning. Om det är rätt lösning har jag ingen aning om.
Bill och Bob har blivit mitt andra hem. I stort sett hela helgen spenderades där och det känns i kroppen. Jag tror aldrig jag har varit så trött som jag var igår. Men jävlar vad kul vi har haft! Man lever bara en gång kom vi ju fram till och då måste man ju fan ta vara på det. Jag älskar att vandra genom staden i takt med att solen går upp. ÅH! Vad härligt. Nästa helg väntas firande av Bellus så då blir det väl förhoppningsvis en repris. Frågan är bara var efterfest håller hus då och var jag skulle kunna få övernatta. Den som lever får se. Jag har tusen bilder att lägga in.

Peace.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha är det här en slags pik om att jag ska fixa så att det går att sova i lägenheten? ta med bilderna från gbg till jobbi! Sov hos fabbe i gbg

    2009-07-06 | 18:08:06
    Bloggadress: http://linneaaanes.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Haha nej det var det faktiskt inte. Men nu när du nämner det så.... nej haha jag skulle ändå inte vilja bo där själv.

    2009-07-06 | 18:50:04
    Bloggadress: http://konfettikrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: