konfettikrig

Dimman i mitt liv.

Kategori: Allmänt

Datanörden inom mig är som bortblåst. Inte för att den någonsin varit atakr men nu blir jag illamående så fort jag tänker på att sitta vid datorn. Datorer = jobb. Inte för att mitt jobb är speciallt tråkigt men ändå. Ännu en helg lider mot sitt slut. Synd med tanke på att jag redan känner sug efter några glas vin i gott sällskap. Får väl ta det mitt i veckan istället. Jag hatar att jag älskar spelet för mycket för mitt eget bästa. Livets spel. Minst. Hatahatahata! Jag borde backa men spelet lockare alldeles för mycket för att jag kunna stå emot.

Peace.

Kommentarer

  • linnea säger:

    vinet! jag tänkte också på det idag! haha men snart är det fredag! Vi firar då va? att ännu en jobbvecka är över och att vi är en vecka närmare semester. Kan kanske vara hos mig då!

    2009-07-12 | 19:37:25

Kommentera inlägget här: