konfettikrig

Det måste ha varit förra helgen (jag vet att jag är seg).

Kategori: Allmänt



Min syster försöker övertyga mig om att följa med till Hultan imorgon. Ett tag gick jag nästan med på det. Men ICKE! Jag har ett jobb att sköta. Det får bli två kansken istället. Emmaboda och Way out west. Vår nya livsfilosofi lyder att ta dagen som den kommer. Fan vad jag älskar att leva i nuet! Jag kanske helt enkelt ger mig av till götet utan att ha någonstans att bo och ser hur det går. Som tur är kan jag och Bella även stötta varandra i andra situationer. Hur kan vi alltid hamna i samma läge? Den här gången ska det gå bättre i alla fall. Vad man nu ser som bättre. Vi tar det helt enkelt som det kommer

Peace.

Kommentarer

  • bella säger:

    vår tajming är helt enkelt BEEEEZZT. typ allt är bättre denna time!!!säger vi .

    2009-07-07 | 13:25:49
    Bloggadress: http://isabellavilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: