konfettikrig

Beslutsångest.

Kategori: Allmänt

Jag kom på att jag ju har ett dilemma. Hur fan ska jag göra med way out west? Om min syster bestämmer sig för att inte åka har jag ingenstans att bo. Att övernatta själv på hotell eller vandrarhem känns inge vidare och jag har inga egna vänner i Göteborg. Fan. Jag är ju hur sugen som helst! Ska man våga vara mer vågad än att åka själv överhuvudtaget och åka utan sovplats? Jag har länge drömt om att göra något jag egentligen inte vågar nu. Tror att det skulle vara bra. Alla skulle nog behöva göra det någon gång. Töja på gränserna lite bara. Flytta stängslet lite. Vem vet, där ågra meter bort kanske världens upplevelse finns och hur fan ska man komma dit om man sitter instängd i sit lilla lilla stängsel. Jag vill ha ett stort jävla sommarbete. Kunna springa var jag vill och bara känna hur jag hela tiden får en större spelplan att leva mitt liv på. Det låter ju så enkelt. Den som lever får se.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: