konfettikrig

Ännu ett mirakel.

Kategori: Allmänt

Jag trodde aldrig att det skulle ske. Antagligen ingen annan heller. Mamma och pappa fick för sig att vi skulle köpa färg till mitt rum idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och det gjorde vi. Dock fick jag bara köpa färg till en vägg. Mamma tycker att mina nuvarande väggar är så fina så hon slutar aldrig hoppas på att jag ska ändra mig. Därav får jag bara måla en vägg i tagen. Det blir lättare att ångra sig då sa hon. Efter att hon lovar på heder och samvete att vi ska åka och köpa färg till nästa vägg DIREKT när jag målat klart den första gick jag med på dealen och vipps så står det en burk Elisabeth i mitt rum. Josefin kom hit och måla med mig! Annars peppar jag mest göteborg och way out west. Och helg.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: