konfettikrig

Vem fan behöver tv?

Kategori: Allmänt

Jag blir mobbad för mitt Spindelharpeberoende. Jag skyller allt på Hassiboy och Bea. Hägerknät har intagit en ännu tydligare blå nyans. Två extra blåmärken har gjort sig synliga och jag har fortfarande ingen aning om vad jag har gjort. Var jag inblandad i slagsmålet på Saffets trots allt? Som jag minns det stod jag bara i mitten och skrek efter Ida. Eller minns och minns. Det var väl snarare så Ida förklarade min förskräckta min och mitt ynkliga skrik på hjälp. Dansade jag alldeles för vilt på dansgolvet? Eller var det helt enkelt så att jag halkade på väg från taxin till dörren? Jag kommer ihåg att jag sprang för att snabbare få komma i säng. Men ramlade? Det har jag inget minne av. Jag funderar på att montera en huvudkamera på mig själv. För att hålla koll liksom. Staden och mellandagsresan väntar. Är det bara jag eller var rean grövre förut? Vad hände med 70% på allt? Och halva reapriset? Det kommer det kommer. Nyårsblåsan skall införskaffas så skingra er från reaställen och gör plats. Jag och mina nylackade störvlar ska fram!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: