konfettikrig

Skona mig.

Kategori: Allmänt

Det var otroligt länge sedan jag har så aktiv som jag var igår. Turerna på dansgolvet måste gynna ett helt annat muskelsystem. Familjen fick försig att vi skulle ta bilen ner till Irstahallen och sporta lite. Ja varför inte? Lite handboll och ännu mer fotboll senare var jag helt död. Alkoholen och mitt otroligt långa träningsuppehåll har nog satt sina spår. På kvällen trodde jag att det skulle bli dvala för min del, men icke. Josefin lockar med en långpromenad fylld av skitsnack och det kan man ju inte säga nej till. Problemet var ju bara att delar av vägen var täckte med en halvmeter snö. Så nu sitter jag här med otrolig träningsvärk i hela kroppen. Till och med i magen. MAGEN! Och ryggen. Och hägerarmen. Och vaderna. Och låren. Stackars mig. Vilket otroligt hårt liv jag lever.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: