konfettikrig

Annandagen efter juldagen.

Kategori: Allmänt

Jag vaknade i natt av att jag inte visste var jag befann mig. Jag var i min egen säng. Skönt. Nästa frågetecken var hur jag kom till denna säng. Efter alldeles för mycket tankeverksamhet såhär dagen efter slog jag fast att vi åkte taxi. Och gjorde ett misslyckat försök att pruta. Jag tror taxikillen var kul. Min hals skvallrar i alla fall om att kvällen var underbart kul. Hela min kropp gör nog det. Jag har dock inte vågat kolla hur stövlarna mår efter alla turer på dansgolvet. Frågetecken nummer tre är vad fan jag har gjort i vänsteraxeln. Jag vill krypa ihop i fosterställning och gråta över smärtan. Vissa saker är det nog bra att man inte får svar på. Men på det stora hela måste jag säga att kvällen var fantastisk. Jag gillar Idas blick och kommentar. DET SNYGGASTE JAG SETT LINA! Jag säger då det.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: