konfettikrig

Bristningsgränsen.

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte mer. Efter lite mer än sex veckors heltid är jag helt jävla totalt slut. Utöver det känns det som jag har extraknäckt som reseledare. Jag får tårar i ögonen och vill bara skrika så fort jag tänker på att imorgon är en ny dag då jag måste kliva ur sängen. Jag orkar inte mer. Jag måste ha kaffe innan jag faller. Bokstavligt. Jag ångrar mig alltid när jag tar tag i något. Det leder ändå bara till brutal ångest. Imorgon när jag slår upp ögonen tänker jag spotta ut ångesten med tandkrämen. Tvätta bort stressen med tvål och dölja paniken med parfym. Tröttheten dränker jag i alkohol och resten ordnar sig. Göteborg kommer aldrig vara så farligt som de närmaste fyra nätterna. Måste packa.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: