konfettikrig

STUDENT HERE I COME!

Kategori: Allmänt

Tro det eller ej men jag har hittat min studentklänning. Eller egentligen har jag nog innerst inne vetat hela tiden att jag kommer ta den. Det tänkte jag redan från början när jag (eller Empo, det råder delade meninger) tog hem den från farmor och farfar. Det är alltså farmors gamla kjol som jag tänkte bära på ett litet annorlunda sätt och tada! där hade vi en perfekt studentklänning till Evelina. Inet en jävel förutom jag kommer en sådan och den kostade inte ett öre. Jag funder även på att bära skorna farmor gav mig för ett tag sen. Jag kommer alltså vara farmor upp i dagen den 12 juni. Nu är det bara att bli brun.

Kommentarer

  • bella säger:

    oooh! fint du!

    2009-04-14 | 22:26:48
  • Evelina säger:

    Men det där är ju en jättegammal bild. Då kommer jag ju inte ha t-shirt under och snöret på ett helt annat sätt.

    2009-04-15 | 12:57:49
    Bloggadress: http://konfettikrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: