konfettikrig

Snor?

Kategori: Allmänt

Jag har nu spederat tre dagar åt att tänka på snor. Det är en gåta vars frågor man har ställt sedan dagis men aldrig fått svar på. Var kommer snor ifrån? Som pollenallergiker har jag stora erfarenheter av att det bildas snabbt som bara den. Hur går det till? Var kommer allt ifrån? Kommer det från magen eller vad? Vad består det av egentligen? Och något som jag funderat en hel del på nu de senaste dagarna; kan man bli uttorkad om man är jättesnorig? Jag menar, jag är inne på min femte toarulle på tre dagar, var kommer vätskan ifrån?! Om man svettas kan man ju bli uttorkad. Jag tror jag har hört att man kan bli det av att gråta ofantliga mängder, då borde man ju kunna torka ut sig själv genom att vara jättesnorig, eller? Jag tror att jag ska ta reda på allt detta.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: