konfettikrig

Pensionärsvandring.

Kategori: Allmänt

Jag fick nyss en chock när jag tittade ut genom köksfönstret. På gtaen utanför vårt hus stod en hel drös gamlingar. Jag skämtar inte när jag säger att de var hur många som helst. Jag hann räkna till 17 men sen tappade jag bort mig för de vägrade stå stilla och blev bara fler och fler. Jag tror att de stannade för att vänta in alla och medan de väntade rorade de sig med att betrakta vårat hus och spana in i bilen som står parkerad på gatan. Ett gäng klappade buskarna medan några andra inspekterade vårt oerhört rangliga staket. Efter några minuter hade ala kommit ifatt och de fortsatte vandringen.



Ps. Alla bar varsinn ryggsäck på ryggen. GULLIGT! ds.



ps.2. Jag mår oerhört illa och skulle kunna spy när som helst. ds.



Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: