konfettikrig

Mor min.

Kategori: Allmänt

Min mamma är omöjlig. Hon kan verkligen inte slänga (med slänga menar jag också ge bort eller sälja) saker. När jag rensar ser det ut såhär. Jag slänger ut allt jag inte vill ha i garaget. Det ligger där ett tag. Mamma säger att vi ska städa garaget och frågar om jag ska ha kvar någon av det jag har rensat ut. Oftast ska jag inte det så jag resnar ut allt igen. Mamma går igenom allt jag har rensat ut för andra gången och dubbelkollar ifall jag skulle vilja ha det.  NEJ FÖR I HELVETE! Tidningar - samma sak! Så fort det är fint väder tar mamma ut världens hög med gamla tidningar och där sitter hon och läser igenom varenda jävla tidning igen! Hon kan ju ha missat något säger hon. Men hur mycket livsviktigt kan det stå i VLT som hon dör av att inte läsa? Och det jag hatar mest av allt är att jag har ärvt det av henne. TACK SÅ JÄVLA MYCKET MORSAN!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: