konfettikrig

Lanini AB

Kategori: Allmänt

Jag fick ett spännande samtal idag. Eller snsrare ett spännande missat samtal eftersom jag aldrig hann svara. Det kom tydligen från Lanini AB. Jag tänkte att jag skulle övervinna min extrematelefonrädsla, som bara blir värre och värre, och ta och ringa upp. Det kunde ju vara jobb! Men innan ville jag veta vad jag hade att vänta så jag kollade upp företaget lite. Det hade tydligen något med telefoner och abonnemang att göra. Vad fan har jag sökt för jobb tänkte jag och kollade vidare. Efter lite googlande kom jag fram till att Lanini AB nog inte vill ha mig utan mina pengar. Det visades sig vara något bluffbolag som folk varnade för på nätet. Jag hann inte läsa så mycket men något sånt. Så det blir ingen rädslaövervinning. Lanini AB får klara sig utan mig och mina pengar.

Peace.

ps. VI HAR BOKAT RESA! 16 maj drar vi. Spännandespännandespännande. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: