konfettikrig

Helvete!

Kategori: Allmänt

Efter en riktig helvetesnatt sitter jag här och tycker så oerhört synd om mig själv. Hur lyckas man bli så sjuk över en natt? Jävla pollen! Jag gjorde ett försök att gå till skolan enbart för bildens skull men när huvudet bara snurrade och benen vek undan fick mamma mig att inse att jag kanske skulle stanna hemma i alla fall. Jag som skulle plugga som bara den idag. Projekt och religion skulle bli gjort. Hur ska jag lyckas med det när det är en plåga att bara vända på sig? Helvetesnatten bjöd också på intressanta saker. De korta stunder jag lyckades sova var fyllda av feberdrömmar. Kul att jag nästa bara drömmer, eller i alla fall kommer ihåg vad jag drömer när jag är sjuk. En annan kul sak är  att vi åt spicy igår  och hade tänkt äta resterna idag, men får jag i mig någon mat då? Helvete.

Kommentarer

  • malin säger:

    meeen evelina då. det va väl lite onödigt att bli sjuk sådär`?

    2009-04-21 | 18:48:50
    Bloggadress: http://hofbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: