konfettikrig

Ge mig sol! snartsnartsnart

Kategori: Allmänt

Om litelitelite mer än en månad drar jag och syster till solen. Snaaaaaaaaaaajsbaaaaaajs. Litet problem är bara att jävla kukdatorn vägrar öppna typ hälften av alla sidor som jag vanligtvis brukar besöka. Så hur fan ska jag kunna kolla om det har kommit några nya passande resor?!?! KUK. För övrigt är jag jättesugen på att pyssla. Då menar jag verkligen jättesugen. Om mitt rum hade varit målat nu skulle jag antagligen göra en tavla eller så men eftersom det inte är målat måste jag vänta och se om jag får plats med fler än de jag redan har. Eller man kan ju ha några på lager. Fuck this shit och jag vill dricka öl i solen. Varför passar det alltid att dricka just öl? Det är ju så mycket godare med vin men det låter mysigare och mer passande med öl. Varför? Nej man kanske skulle ta och sy eller så.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: