konfettikrig

Fucking pollen.

Kategori: Allmänt

Jag är arg. På pollen. Det gör mig så sjukt trött. Alla mediciner som ändå inte hjälper och tydligen så blir man trött av själva pollenallergin också. Kul kombination. Jag sov bort i stort sett hela gårdagen. I natt vaknade jag av att jag inte kunde andas. Jag tog astmamedicin och det blev lite bättre. Jag tror jag ska tvingen mamma att ringa och kräva mer mediciner åt mig. Jag vill ha nya luftrörsvidgande. Förresten. I natt vaknade jag också av att min mobil ringde. Dessvärre fattade jag inte ett skit så jag lät den ringa. Jag är inte alltid den mest snabbtänkta när jag sover. Telefonen ringde och jag hatade hela världen för att ingen svarade. I morse såg jag att det tydligen var nogor som hette Filip/Alex i min telefinlista. Vem fan är det? Eller vilka? Jag har ingen aning och tänker inte ringa upp och fråga. Med tanke på att det var studentkryssningen kanske det var någon där. I morse upptäckte jag också att jag hade massa olästa sms. Är det min telefon det är fel på eller har jag blivit ännu sämre på att läsa sms? Hur kan man inte märka sms som kom för flera timmar sedan? Jag och telefoner kommer aldrig att gå ihop.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: