konfettikrig

Exiled

Kategori: Allmänt

Bortskämda jävla snorungar jag hatar er. My sweet 16 är ett skämt och likaså uppföljaren, eller vad man ska kalla det, Exiled. Dö. Gårdagen bjöd på festligheter. Kanske lite för mycket festligheter. Vakterna tyckte att Kajsa var för mycket fest så vi blev arga och gick för att sedan komma tillbaka. Då va "den för fulla tjejen i ett bättre skick." Pyttsan. Kajsa hade lyckats fyllna på sig ännu mer men de maktsuktande vakterna trodde tydligen tvärtom. Jag hatar vakter. De vill bara visa att de har makt. Samma sak med många poliser. Fuck them allllllllllllllll! Men det var kul igår. Riktigt kul faktiskt tror jag. En okänd man sa åt mig att kamma mig. En annan okänd man skakade min hand och sa att jag inte allt behövde kamma mig. En tredje man skulle ge mig choklad. Det skulle ha suttit fint. Ja jag har inte riktigt helt klart för mig vad som hände under hela kvällen men jag vet att en femte man är ett jävla svin. NOT FRIENDS! Jaja. Det står i alla fall I LOVE YOU och nåt mer oläsligt på min arm och jag och Kajsa måste köpa pennor till nästa äventyr. Solen skriket mitt namn.

Peace.

Kommentarer

  • bella säger:

    hahahahhaha vilka män du verkar ha träffat

    2009-04-25 | 20:39:23

Kommentera inlägget här: